LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK
Datum vyhlášení veřejné zakázky: 5.4.2013
Lhůta pro podání nabídek končí dne 6.5.2013 v 9:00 hodin.
Místo pro podání nabídky v přiložené písemné výzvě.
BLIŽŠÍ INFORMACE
Návod na požádání o zadávací dokumentaci v přiložené písemné výzvě.
OBHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ
Dne 15. 4. 2013 v 10:00 hodin se srazem účastníků na místě budoucího staveniště (před areálem MŠ Ke Kašně, Ke Kašně 334, 142 00 Praha 4 - Písnice).
KONEC LHŮTY PRO PODÁNÍ DOTAZŮ
Zadavatel si vyhrazuje právo ukončit lhůtu pro podávání dotazů dnem 30.4. 2013 ve 24:00 hod.
ADRESA PRO VYŽÁDÁNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
Adresa pro písemné vyžádání zadávací dokumentace: Ing. Ivo Pujman, vedoucí odboru majetku a investic, Telefon/fax: + 420 603 410 025 / + 420 241 727 864, E-mail: pujman@praha-libus.cz.
Kontaktní osoby určené zadavatelem ve věci poskytování informací a předání zadávací dokumentace k této veřejné zakázce jsou:
- Ing. Jiří Sochůrek., tajemník, ve věcech technických, Telefon/fax: + 420 261 711 380 + 420 241 727 864, E-mail: tajemnik@praha-libus.cz a
- Ing. Ivo Pujman, vedoucí odboru majetku a investic, Telefon/fax: + 420 603 410 025 + 420 241 727 864, E-mail: pujman@praha-libus.cz.
Zadávací dokumentace k předmětu veřejné zakázky bude uchazeči zaslána BEZPLATNĚ POŠTOU na základě písemné žádosti uchazeče doručené (faxem, e-mailem nebo poštou) výše uvedené kontaktní osobě v pracovní dny od 8:00 do 14:00 hod. V ELEKTRONICKÉ VERZI NA CD.
Bližší informace v přiložené písemné výzvě.
BYLA ZVEŘEJNĚNA DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Č. 1.:
Zveřejnění Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace - Obchodní podnínky včetně návrhu smlouvy.
BYLA ZVEŘEJNĚNA DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Č. 2.:
Zveřejnění verze č. 2 dokumentu - "Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace - Obchodní podnínky včetně návrhu smlouvy".
BYLA ZVEŘEJNĚNA DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE Č. 3.
ZADAVATEL ROZHODL O VÝBĚRU NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKY:
Zadavatel ROZHODL o výběru nejvhodnější nabídky a přidělení výše uvedené veřejné zakázky tomuto uchazeči: ESPO Týniště s. r. o., Nádražní 486, 517 21 Týniště nad Orlicí, IČ: 25286811.
Více viz. soubor Rozhodnutí v přílohách.
Zadavatel připravuje tiskovou opravu Rozhodnutí o nejvhodnější nabídce. Připravovaná verze je zveřejněna v přílohách. Zveřejněna bude na těchto stránkách a na profilu zadavatele dne 8.7.2013.
Zadavatel se omlouvá za tiskové chyby ve zveřejněném Rozhodnutí. Jejich opravy nemají žádný vliv na výběr nejvhodnější nabídky.
Zadavatel zveřejnil opravu tiských chyb v Rozhodnutí o nejvhodnější nabídce. Oprava je zveřejněna na těchto stránkách a na profilu zadavatele ode dne 8.7.2013 jako soubor "Rozhodnutí v2 - oprava tiskové chyby".
ZADAVATEL UZAVŘEL SMLOUVU S VÍTĚZNÝM UCHAZEČEM
Zadavatel dne 29.7.2013 uzavřel na základě usnesení smlouvu s vítězným uchazečem. Smlouva je zveřejněna od 2. 8. 2013.
| Příloha | Velikost |
|---|---|
| 653.77 KB | |
| 620 KB | |
| 637.5 KB | |
| 637.5 KB | |
| 877.41 KB | |
| 573 KB | |
| 3.44 MB | |
| 3.17 MB | |
| 617 KB | |
| 286.64 KB | |
| 690.87 KB | |
| 120.78 KB | |
| 326.26 KB | |
| 919.5 KB | |
| 722.12 KB | |
| 1.55 MB | |
| 3.54 MB | |
| 364.95 KB | |
| 130.64 KB | |
| 1.3 MB | |
| 364.95 KB | |
| 4.86 MB |
