Organizační řád ÚMČ Praha-Libuš [PDF, 452.26 kB]
Organizační schéma ÚMČ Praha-Libuš [PDF, 207.53 kB]
Odbory
Odbor kancelář starosty
- plní funkci sekretariátu starosty a tajemníka Úřadu MČ Praha-Libuš;
- zajišťuje podatelnu
- administrativně zabezpečuje jednání Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
- archivuje podklady k jednání Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
- zpracovává a archivuje zápisy a usnesení Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
- archivuje evidenci zasedání výborů, archivuje zápisy výborů a zveřejňuje zápisy komisí a výborů;
- zajišťuje informovanost členů Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
- zajišťuje včasné doručování písemností členům Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš;
- vede evidenci členů Zastupitelstva MČ Praha-Libuš a Rady MČ Praha-Libuš a evidenci členů výborů a komisí;
- vede evidenci žádostí a poskytnutých informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a jejich následné zveřejnění;
- zveřejňuje poskytnuté informace a další dokumenty způsobem umožňujícím dálkový přístup;
- zajišťuje chod úřední desky MČ Praha-Libuš;
- zajišťuje nákup a distribuci kancelářských potřeb;
- zajišťuje evidenci smluv a jejich zveřejnění
- zajišťuje zveřejnění smluv v Registru smluv
- zajišťuje archivaci časopisu MČ Praha-Libuš U nás
Pracoviště: Libušská 35/200, 142 00 Praha 4 – Libuš
Úřední hodiny:
Pondělí – 8.00 hodin – 12.00 hodin, 13.00 hodin – 17.30 hodin
Středa - 8.00 hodin – 12.00 hodin, 13.00 hodin – 17.30 hodin
úřední hodiny mohou být omezené v době nouzového stavu, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek,
V ostatních dnech je možné schůzku sjednat telefonicky.
Zaměstnanci
Michaela Kratochvílová - vedoucí odboru
tel: 261 711 380, 244 471 884
e-mail: mc.libus@praha-libus.cz
Helena Kolouchová - referent
tel: 261 711 380, 244 471 884
e-mail: mc.libus@praha-libus.cz
Odbor správní a školství
- zajišťuje výkon státní správy v oblasti občanskosprávní: pouze evidenci obyvatel
- zajišťuje výkon státní správy v oblasti přestupkové: řeší přestupky na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a majetku
- zajišťuje organizaci voleb
- zajišťuje výkon samosprávy v oblasti sociální a kulturní, vítání nových občánků, sázení stromů za nové občánky, gratulace jubilantům a případně další služby občanům
Po+St 8:00-12:00 a 13:00-17:30, úřední hodiny mohou být omezené v době nouzového stavu a o prázdninách, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek,
OSŠ koordinuje zapojení MČ Praha-Libuš do projektů tvorby místních akčních plánů ve vzdělávání (MAP) vytvářených společně ve správním obvodu Praha 12, tj. MČ Praha 12 a MČ Praha-Libuš.
- odkaz na webové stránky MAP Praha 12 je zde: https://www.praha12.cz/map-praha-12/d-49094
Formuláře
Zaměstnanci
Bc. Iveta Ouředníčková - vedoucí odboru
organizace voleb
evidence obyvatel (přihlašování k trvalému pobytu, rušení trvalého pobytu)
dotazy občanů na odbor správní a školství
sociální oblast
tel: 244 021 423, 731 247 996
e-mail: ourednickova@praha-libus.cz
Bc. Lucie Chmelířová - referent
místní akční plán rozvoje školství (MAP)
prevence rizikového chování na školách
projekty škol
školství
tel: 244 021 422, 731 610 451
e-mail: chmelirova@praha-libus.cz
Milan Lašťovka – referent
Czech point
evidence obyvatel (přihlašování k trvalému pobytu)
administrace dalších agend (např. pro přestupkovou komisi)
dotazy občanů na odbor správní a školství
další služby občanům (potvrzování účasti na vítání občánků, termíny gratulace jubilantům)
tel: 244 021 421, 734 756 890
e-mail: lastovka@praha-libus.cz
Mgr. Karin Záhorcová – referent
organizace voleb
evidence obyvatel (přihlašování k trvalému pobytu)
administrace dalších agend
dotazy občanů na odbor správní a školství
další služby občanům
tel: 244 021 420, 734 756 890
e-mail: zahorcova@praha-libus.cz
externí spolupracovníci:
Miloš Hájek – externí sociální pracovník (pondělí 14:00-17:00, provoz může být omezen v době prázdnin a jiných předem zveřejněných termínech), pracovní doba může být omezená v době nouzového stavu a o prázdninách, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek,
sociální oblast
koordinátor sociální pomoci
tel: 604 740 696
e-mail: koordinatorpomoci@praha-libus.cz
Mgr. Kateřina Havlíková – externí právník a předseda přestupkové komise (osobně přítomna pouze v době jednání komise a po předchozí domluvě)
přestupky
přestupková komise
tel: 244 021 434 (pouze omluvy z pozvánek na jednání)
e-mail: havlikova@praha-libus.cz
Eva Zavoralová – externí knihovník (úterý 14:00-18:00), provoz volnočasových aktivit může být omezen v době nouzového stavu a o prázdninách, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek,
knihovna městské části
Zdena Prchlíková – za výbor Klubu senior (úterý 14:00-15:00), provoz volnočasových aktivit může být omezen v době nouzového stavu a o prázdninách, aktuální informace naleznete v důležitých informacích na titulní stránce webových stránek,
Klub senior
tel: 244 021 424 (pouze v úterý 14:00-15:00)
Odbor životního prostředí a dopravy
- zajišťuje výkon státní správy v oblasti odpadového hospodářství, ochrany přírody a krajiny, ochrany ovzduší, zemědělského půdního fondu, ochrany zvířat proti týrání.
- zajišťuje údržbu veřejné zeleně, správu dětských hřišť v plochách městské zeleně, údržbu místních komunikací, odstraňování černých skládek, svoz objemného odpadu od obyvatel, koordinaci nakládání s komunálním odpadem na území městské části.
- přijímá a prověřuje podněty od občanů a jiných subjektů, spolupracuje s jinými orgány státní správy a samosprávy a jinými institucemi
- vydává stanoviska ke zvláštnímu užívání komunikací (provádění výkopových prací, umístění stavebního zařízení, uzavírky komunikací), které jsou ve správě MČ Praha-Libuš.
- vydává stanoviska k připojení nemovitostí na komunikace ve správě MČ Praha-Libuš (vjezd/výjezd)
- zajišťuje správu místního poplatku za užívání veřejného prostranství dle vyhlášky hl. m. Prahy č. 5/2011 Sb. hl.m. Prahy, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
- spolupracuje na pořizování, změnách a úpravách územně plánovací dokumentace MČ.
Formuláře
Nadpis | Příloha |
---|---|
Žádost o stanovisko ke kácení dřevin | stáhnout |
Žádost o stanovisko k provedení výkopových prací | stáhnout |
Žádost o povolení připojení sousední nemovitosti ke komunikaci | stáhnout |
Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les podle ust. § 8 zákona č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny (v platném znění) a dopl. vyhlášky MŽP ČR 395/1992 Sb. | stáhnout |
Přiznání k místnímu poplatku za užívání veřejného prostranství | stáhnout |
Oznamovací list Uživatele organických rozpouštědel, těkavých organických látek a produktů s jejich obsahem | stáhnout |
Zaměstnanci
Ing. Karolína Šťastná - vedoucí odboru
dětská hřiště
povodňový plán
odpadové hospodářství
územní plánování
černé skládky
participativní rozpočet
tel: 244 021 432, 734 753 578
e-mail: stastna@praha-libus.cz
Ing. Andrea Pajerová Kovářová, DiS. - referentka
údržba zeleně
kácení dřevin
tel: 244 021 425, 732 643 920
e-mail: pajerova@praha-libus.cz
Ing. Zuzana Kuryviálová – referentka
doprava
stanoviska ke zvláštnímu užívání komunikací (provádění výkopových prací, umístění stavebního zařízení, uzavírky komunikací), které jsou ve správě MČ Praha-Libuš.
stanoviska k připojení nemovitostí na komunikace ve správě MČ Praha-Libuš (vjezd/výjezd)
správa místního poplatku za užívání veřejného prostranství dle vyhlášky hl. m. Prahy č. 5/2011 Sb. hl.m. Prahy, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
tel: 244 021 427, 603 410 027
e-mail: kuryvialova@praha-libus.cz
Odbor správy majetku a investic
- Spravuje movitý a nemovitý majetek svěřený MČ a eviduje jej. Zabezpečuje všechny úkony spojené s jeho pořízením, údržbou, funkcí, vyřazením a likvidací.
- Spolupracuje a připravuje materiály pro uskutečnění výběrových řízení tak, aby byl naplněny vnitřní předpisy a zákon č.134/2016 Sb., o veřejných zakázkách.
- Zajišťuje a zpracovává žádosti o koupi, nájmu a podnájmu pozemků a nebytových prostor
- Zabezpečuje předprojektovou a projektovou přípravu investičních a neinvestičních staveb MČ Praha-Libuš a připravuje podklady k územnímu, stavebnímu a kolaudačnímu řízení
- Posuzuje projektové dokumentace ke stavebním záměrům na území MČ Praha-Libuš v katastru Libuš a Písnice, je dotčeným orgánem státní správy v rámci řízení vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a vede správní řízení podle zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze. Na základě plné moci starosty MČ se účastní a vyjadřuje k územnímu a stavebnímu řízení staveb na území MČ.
- Zajišťuje veškerou agendu spojenou s připraveností MČ na mimořádné a krizové situace.
- Plní a koordinuje úkoly spojené s materiální přípravou voleb do zákonodárného sboru a zastupitelstev v obci.
- Přijímá a prověřuje podněty od občanů a jiných subjektů, spolupracuje s jinými orgány státní správy a samosprávy a jinými institucemi
Formuláře
Zaměstnanci
Šárka Pichová - vedoucí odboru
informace o územním plánu na katastru Libuš a Písnice
vyjádření ke stavebním záměrům v rámci územního a stavebního řízení na katastru MČ Praha-Libuš
investiční akce MČ Praha-Libuš
tel: 244 021 426, 736 420 948
e-mail: pichova@praha-libus.cz
- referent odboru
investiční akce MČ Praha-Libuš
tel: 244 021 428
e-mail:
Josef Budílek - referent odboru
správa budov MČ
tel: 273 132 513, 733 576 049
e-mail: budilek@praha-libus.cz
Olga Stárková – referent odboru
zajišťuje materiální přípravu voleb do zákonodárného sboru a zastupitelstev v obci
vede evidenci a hospodaření s drobným hmotným a nehmotným majetkem
zajišťuje rezervaci hřiště Klokotská
tel: 244 021 433, 734 753 577
e-mail: starkova@praha-libus.cz
Renáta Sobíšková - referent
pronájmy služebních bytů, nebytových prostor a pozemků, poskytuje informace k žádosti o byt
žádosti o uzavření smluv na věcná břemena nebo služebnost k pozemkům
žádost o prodej nebo koupi pozemků ve vlastnictví MČ Praha-Libuš
tel: 244 021 436, 604 240 613
e-mail: sobiskova@praha-libus.cz
Karla Neprašová - referent
energetika
tel: 244 021 428, 604 240 613
e-mail: neprasova@praha-libus.cz
Odbor ekonomický
- zajišťuje oblast rozpočtu, oblast účetnictví a platebního styku
- zajišťuje oblast mzdové agendy, oblast personální agendy a oblast pokladní činnosti
- vykonává kontrolní činnost, vypracovává rozbory, zpracovává výkaznictví
- vykonává správu místních a správních poplatků
- v oblasti přenesené působnosti výkonu státní správy vydává rybářské lístky
Formuláře
Zaměstnanci
Ing. Renáta Jašková - vedoucí odboru
- oblast rozpočtu, správa peněžních fondů a účelových dotací
- kontrolní činnost, rozborová činnost, výkaznictví
- oblast hospodaření příspěvkových organizací zřízených městskou částí
- oblast hospodaření organizačních složek zřízených městskou částí
- inventarizace účtů, závěrečný účet a finanční vypořádání
tel.: 244 080 101
e-mail: jaskova@praha-libus.cz
Věra Křenková – hlavní účetní
- vedení a zpracování účetnictví, bezhotovostní operace
- zpracování daní, místních poplatků, správních poplatků a pokut
- kontrolní činnost, výkaznictví, závěrkové operace
- evidence pohledávek a závazků
- inventarizace účtů, uzávěrkové operace
tel: 244 090 102, 732 491 850,
e-mail: krenkova@praha-libus.cz
Eva Bartošíková – referent OE
- pokladní operace
- evidence závazků
- zpracování a vedení zaměstnaneckých benefitů
- agenda místních a správních poplatků
- personální a mzdová agenda
Tel: 234 760 867
e-mail: bartosikova@praha-libus.cz
Jana Pithardová, DiS. – účetní
- vedení a zpracování účetnictví, bezhotovostní operace
- zpracování daní, místních poplatků, správních poplatků a pokut
- kontrolní činnost, výkaznictví, závěrkové operace
- evidence pohledávek a závazků
- inventarizace účtů, uzávěrkové operace
tel: 244 090 101, 732 491 850,
e-mail: pithardova@praha-libus.cz