LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK
Datum vyhlášení veřejné zakázky: 15.7.2013
Lhůta pro podání nabídek končí dne 30.7.2013 v 9.00 hodin.
Místo pro podání nabídky v přiložené písemné výzvě.
Podrobnosti jsou uvedeny ve Výzvě.
KONTAKTY
Bližší informace a termíny jsou uvedené v přiložené výzvě.
Kontaktní osoby určené zadavatelem jsou:
- Ing. Jiří Sochůrek., tajemník, ve věcech technických, Telefon/fax: + 420 261 711 380 + 420 241 727 864, E-mail: tajemnik@praha-libus.cz a
- Ing. Fruncová Vlčková, referent EU, Telefon/fax: +420 244 021 420, +420 731 610 451, E-mail: fruncova@praha-libus.cz.
BLIŽŠÍ INFORMACE
Návod na požádání o zadávací dokumentaci v přiložené písemné výzvě. Další bližší informace jsou rovněž v přiložené výzvě.
OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 30.7. 2013 v 9:30 hodin hodin v zasedací místnosti Městské části Praha-Libuš, Libušská č.p.1, 142 00 Praha 4. Bližší informace v přiložené písemné výzvě.
ZVEŘEJŇOVÁNÍ INFORMACÍ PRO UCHAZEČE
Veškeré informace pro uchazeče včetně Rozhodnutí o vyloučení, výběru nejvhodnější nabídky nebo o zrušení výběrového řízení budou zveřejňovány primárně na webových stránkách zadavatele, v sekci „veřejné zakázky" http://www.praha-libus.cz// a na profilu zadavatele https://www.softender.cz/home/profil/2092553 Dnem zveřejnění na profilu zadavatele se považují za doručené.
ZVEŘEJNĚNÍ DOPLŇUJÍCÍCH INFORMACÍ
Byla uveřejněna Doplňující informace č. 1, 2, 3 a 4 k Písemné výzvě, viz. přílohy.
ZVEŘEJNĚNÍ ROZHODNUTÍ O VÝBĚRRU NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKY
Dne 1. srpna 2013 bylo zveřejněno Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky na základě usnesení Rady MČ ze dne 30.7.2013 .
Mgr. Jiří Kocourek
Na Sídlišti III/411,252 43 Průhonice
fyzická osoba
70745358
ZVEŘEJNĚNÍ ROZHODNUTÍ O VÝBĚRU NEJVHODNĚJŠÍ NABÍDKY
Dne 24. září 2013 bylo zveřejněno opravné Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.
Důvod vydání opravného Rozhodnutí:
Před podpisem smlouvy zadavatel zjistil, že uchazeč Mgr. Jiří Kocourek, IČ: 70745358 uváděl na titulním listu nabídky celkovou nabídkovou cenu správně jako neplátce DPH, tedy včetně DPH. V předložené nabídce v sekci návrh smlouvy ale cenu rozepsal i do kolonky DPH. Tím zmátl jak komisi pro otevírání obálek, tak hodnotící komisi. Obě komise uvedly v záznamech o nabídce celkovou nabídkovou cenu chybně - bez DPH.
Po kontrole všech dokumentů se zadavatel rozhodl opravit text svého Rozhodnutí takto:
- - včlánku I., vtabulce, ve 4. sloupci, ve 2. řádku, opravuje částku 118.112,- na částku 142.915,50,celkovou nabídkovou cenu včetně DPH u uchazeče, který není plátcem DPH.
- - včlánku II., vtabulce, ve 4. sloupci, ve 2. řádku, opravuje částku 118.112,- na částku 142.915,50, celkovou nabídkovou cenu včetně DPH u uchazeče, který není plátcem DPH.
- - včlánku III., vtabulce, ve 3. sloupci, ve 2. řádku, opravuje částku 118.112,- na částku 142.915,50, celkovou nabídkovou cenu včetně DPH u uchazeče, který není plátcem DPH.
Pořadí uchazečů se tímto nemění.
V platnosti zůstává i rozhodnutí zadavatele o vítězné nabídce.
Nejvhodnější nabídku podal uchazeč:
Mgr. Jiří Kocourek
Na Sídlišti III/411,252 43 Průhonice
fyzická osoba
70745358
Příloha | Velikost |
---|---|
Písemná výzva k podání nabídek | 3.35 MB |
Příloha č. 1 Výzvy - Návrh smlouva k podpisu | 186.05 KB |
Příloha č. 2 Výzvy - Krycí list nabídky | 288.5 KB |
Příloha č. 3 Výzvy - Vzor čestného prohlášení | 300 KB |
Doplňující informace č. 1 | 352.57 KB |
Doplňující informace č. 2 | 1.79 MB |
Doplňující informace č. 3 | 983.21 KB |
Doplňující informace č. 4 | 475.06 KB |
Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky | 1.17 MB |
Opravné Rozhodnutí zadavatele | 928.28 KB |