LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK
Datum vyhlášení veřejné zakázky: 1.7.2013
Lhůta pro podání nabídek končí dne 18.7.2013 v 16:00 hodin. Lhůta je e prodloužena na základě Oznámení o změně zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele dne 3.7.2013.
Místo pro podání nabídky v přiložené písemné výzvě.
Podrobnosti jsou uvedeny ve Výzvě.
ADRESA PRO VYŽÁDÁNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
Zadávací dokumentace je zveřejněna na profilu zadavatele.
Bližší informace a termíny jsou uvedené v přiložené výzvě.
Kontaktní osoby určené zadavatelem jsou:
- Mgr. Jan Vaníček, U Prašné brány 1, Praha 1, 110 00
GSM: 731 609 533 Email: vanicek@bluefort.cz
OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 19. 7. 2013 v 10:00 hodin - po změně v 7,00 hodin v zasedací místnosti Městské části Praha 4 - Libuš, Libušská č.p.1, 142 00 Praha 4. Bližší informace v přiložené písemné výzvě. Termín je posunut na základě Oznámení o změně zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele dne 3.7.2013. Termín (hodina) je posunut na základě Oznámení o změně zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele dne 16.7.2013.
ZVEŘEJŇOVÁNÍ INFORMACÍ PRO UCHAZEČE
Veškeré informace a oznámení pro uchazeče budou zveřejňovány primárně na webovýchstránkách zadavatele, v sekci „veřejné zakázky" http://www.praha-libus.cz// a na profilu zadavatele https://www.softender.cz/home/profil/2092553
ZVEŘEJNĚNÍ OZNÁMENÍ O ZMĚNĚ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
Dne 3.7.2013 bylo na profilu zadavatele zveřejněno Oznámení o změně zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele dne 3.7.2013.
Dne 16.7.2013 bylo na profilu zadavatele zveřejněno Oznámení o změně zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele dne 16.7.2013. - týkající se změny termínu pro otevírání obálek.
VYLOUČENÍ UCHAZEČE
Po posouzení nabídek rozhodl Zadavatel o vyloučení následujících uchazečů z účasti v zadávacím řízení na Zakázku: Mgr. Katarína Ďurinová - KJ Trade service CZ, IČ: 26299747, Petrov 448, Petrov. Blíže viz. příloha. K zveřejnění na profilu zadavatele došlo dne 23. 7. 2013.
Veškeré informace a oznámení pro uchazeče jsou v souladu s Písemnou výzvou zveřejněním na webových stránkách zadavatele v sekci veřejné zakázky a na profilu zadavatele ZVEŘEJNĚNÍM DORUČENY.
ROZHODNUTÍ ZADAVATELE O VÝBĚRU
Zadavatele rozhodl dne 22.7. 2013 na základě usensení Rady městské části takto. Nejvýhodnější nabídku předložil a byl vybrán uchazeč:
K Ä R CH E R spol. s r.o.
IČ: 48535761
Modletice 141
UZAVŘENÍ SMLOUVY
Zadavatele poté, co marně uplynula lhůta pro podání námitek proti Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky uzavřel dne 9.8.2013 smlouvu s vítěznou firmou, viz. přílohy.
Příloha | Velikost |
---|---|
Výzva | 1.32 MB |
Oznámení o změně zadávací dokumentace | 176.9 KB |
Oznámení o změněně ZD - ze dne 16.2 | 171.26 KB |
Vyloučení uchazeče z rozhodnutí zadavatele | 640 KB |
Rozhodnutí zadavtele o výběru - el. podepsáno | 640 KB |
Smlouva | 1.12 MB |